<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: Wishlist Lush

donderdag 16 april 2015

Wishlist Lush


Als mij goed kent, weet je dat ik echt dol ben op Lush. Alleen het ruiken van de winkel maakt mij enthousiast. Daarom ben ik heel erg blij als ik toevallig in de buurt ben van een Lush winkel. Ik vind het zo jammer dat hij hier niet in Groningen zit.
Ik ben overigens bijna door mijn voorraad heen van mijn Lush producten. Dus ik besloot een wishlist te maken voor mijn volgende aankoopjes.




1. Twilight bath bomb
Dit is echt mijn favoriete bath bomb. Serieus! Ik ben hier echt heel enthousiast over. De vorige keer heb ik hem ook twee keer besteld. Het ruikt ontzettend lekker naar lavendel en tonka.De buitenkant is roze, maar de binnenkant is prachtig blauw en er komen glitters vanaf. Je moet daarna je bad wel goed schoonmaken, want er is een kans dat je bad onder de glitters zit. Al viel het bij mij gelukkig wel heel erg mee.

2. Mother superior
Ik vind de geur van Rub Rub Rub lekker ruiken. Toen ik eenmaal zag dat dit met de geur van Rub Rub Rub was gemaakt, kon ik deze meteen op wishlist zetten.

3.Love Lettuce
Maskertjes van Lush ruiken gewoon sowieso erg lekker. Dit masker heb ik al een keer eerder geprobeerd en was heel erg fijn! Het is gewoon heel makkelijk in de koelkast te bewaren, buiten de koelkast bewaren is niet aan te raden. Heerlijk gewoon en bovendien brengt het balans in je huid! Hoe fijn is dat?

4. Happy Hippy
Verder ben ik erg benieuwd naar de showergel van Happy Hippy. Het klinkt echt heel veelbelovend en er zit roze grapefruitsap in! Hoera! Het geeft je bergen energie volgens de site van Lush en dat kunnen we allemaal wel een keer goed gebruiken, of niet?

5. Tiny Hands
Ja, ook al wordt het nu wat mooier weer. Ik merk nog wel dat ik wat droge handen heb en Tiny hands helpt daar bij. Je moet het tussen je handen houden net zoals massagebars en dan kun je je handen insmeren! Je handen worden er super zacht van!

Wat zijn jouw favoriete Lush producten?

Labels:

3 reacties:

Op 16 april 2015 om 09:40 , Blogger Ina Willems zei...

Mooie wishlist, ik denk dat angels on bare skin mijn ultieme favoriet is.

 
Op 16 april 2015 om 11:15 , Anonymous Maliné zei...

Leuke wenslijst, ik heb zelf nog niks van lush, oh gosh hihi, maar ik wil het echt eens proberen! De namen alleen al klinken zó leuk :)

 
Op 16 april 2015 om 19:57 , Blogger Joanne zei...

Ik heb nog nooit iets van Lush geprobeerd! (Oh moet ik me nu schamen? haha) Het ziet er altijd zo leuk uit!

 

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage