<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: Perfect sisters

vrijdag 17 april 2015

Perfect sisters

Bron

Al tijdje heb ik echt alleen maar over typische meidenfilms geschreven. Ik vond het tijd worden voor wat anders. Er zijn vast ook meiden die niet van typische meidenfilms houden, dus daarom even iets anders. Ik zat bij 'perfect sisters' zo in de film, dat ik er meteen over moest bloggen.


Terwijl ik dit schrijf, moet ik eigenlijk nog bijkomen van deze film. In het begin vroeg ik mij wel af of dit een leuke en interessante film zou worden. Ik had al gezien dat het maar een 5,5 kreeg op IMDB. Vaak kijk ik toch stiekem even naar de score op die site.
Ik gaf het toch een kans.

Het verhaal gaat over Sandra en haar zusje Beth. Zij wonen bij haar moeder in met hun broertje. Een normaal gezin denk je dan. Maar de moeder is een alcoholist. Ze is weer begonnen met drinken. Ook haar nieuwe vriend kan haar handen niet thuis houden. Hij slaat haar en betast Beth. Sandra en Beth zijn het helemaal zat en niemand wilt ze helpen. Dus ze besluiten zelf manieren te bedenken om uit deze situatie te komen. Ze bedenken de beste manier om hun moeder te vermoorden, maar het te laten lijken als een ongeluk. Ze gaan hun moeder verdrinken. Ze hopen voor een betere toekomst zonder hun alcoholistische moeder. Ze denken dat het leven daarna veel beter zal worden, maar is dit ook zo?

Wauw, er gebeurden zoveel heftige dingen in deze film.  Vooral rond het moment dat ze hun moeder willen laten verdrinken. Ik heb het even opgezocht, maar het blijkt dus waargebeurd te zijn. Aan het einde van de film zie je hoe het nu gaat met Sandra en Beth en dat vond ik ook wel interessant om te weten.Vanaf het moment dat ze hun moeder laten verdrinken tot het eind zit het vooral vol met 'wow wat?' momenten.  Ik wil niet teveel verklappen natuurlijk, maar ik zat echt helemaal in de film. Op het eind was het zelfs best wel zielig en dus duidelijk een gevalletje van geen  happy-end. Dat is ook weleens fijn, want in het echte leven komt het ook niet altijd goed.
Aanrader? Ja, misschien wel! Ook al scoort het een 5,5 op IMDB. Je moet even door het begin heenkomen, want de film begint eigenlijk best rustig en wordt steeds heftiger. Ik vind het wel meer waard dan een 5,5!

Ga jij deze film zien?

Labels:

5 reacties:

Op 17 april 2015 om 11:31 , Anonymous sammie zei...

Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt nu naar de film. Ik ga hem een keertje kijken als ik alleen ben, Tommy vind dit niks.

 
Op 17 april 2015 om 19:09 , Blogger Bettie zei...

Ja zeker doen! Ik vond het in ieder geval wel een leuke film.

 
Op 17 april 2015 om 19:38 , Blogger Chloe Sterk zei...

Ohh ik ga deze kijken! Thanks voor de tip!

 
Op 18 april 2015 om 16:45 , Blogger Bettie zei...

Graag gedaan :) Ik hoop dat je hem ook leuk gaat vinden.

 
Op 18 april 2015 om 21:04 , Anonymous Florentine zei...

Lijkt me super leuk!

 

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage