<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: Overstappen

maandag 20 april 2015

Overstappen



Hey iedereen,

Ik laat bij deze even weten dat ik vanaf nu bezig ga met een eigen domein/host. Ik ga eerst mijn blog overzetten naar wordpress, aangezien ik nog bij blogger zit en daarna ga ik over een eigen domein.

Jullie kunnen mij dan snel vinden op letsdustbowldance.nl

Ik zorg ervoor dat jullie automatisch meeverhuizen, is namelijk wel zo gezellig. Ik hoop jullie snel weer te zien/spreken. Als ik dus even niet reageer op mijn blog, weten jullie dat ik druk bezig ben met mijn blog.

Er komt waarschijnlijk ook een iets andere lay-out, maar dat zien jullie ook wel snel dan.

Liefs,

2 reacties:

Op 20 april 2015 om 20:10 , Blogger Iris zei...

Ah wat leuk joh, ik ben heel benieuwd!

 
Op 20 april 2015 om 20:53 , Blogger Kimberly Esmee zei...

Leuk! xx

 

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage