<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: Insurgent

vrijdag 10 april 2015

Insurgent

Bron

Het is weer vrijdag. Het weekend staat voor de deur. Grote kans dat ik buiten te vinden ben. Wat een mooi weertje. Wat zijn jullie weekendplannen eigenlijk?
Anyway, vorige week was ik een beetje vergeten door alle drukte dat ik nog een filmtip moest doen. Eigenlijk had ik het deze week ook redelijk druk. Toch gauw even tijd gemaakt voor een blogpost.

Omschrijving flm Pathé
Tris en Four zijn voortvluchtigen en worden achternagezeten door Jeanine, de leider van de factie Eruditie. In een race tegen de klok moeten ze uitzoeken waar de familie van Tris zijn leven voor heeft gegeven en waarom de leiders van Eruditie er alles aan doen om ze tegen te houden.
Achtervolgd door hun keuzes in het verleden, zijn zij wanhopig om hun geliefden te beschermen en worden Tris en Four met de ene na de andere onmogelijke uitdaging geconfronteerd. Langzaam maar zeker ontrafelen zij de waarheid over hun verleden en uiteindelijk over de toekomst van hun wereld. 


Ik had het boek ook al gelezen. Daar kwam ik overigens echt heel moeilijk doorheen. Dus ik hoopte dat de film wat beter was. Maar helaas. Dit ging niet op. Ik zat na een halfuur te zuchten en hoopte dat het nog spannender zou worden. Ik vond divergent de film erg leuk, maar dit deel viel mij echt tegen. Ik miste wat echte spanning en sommige dingen vond ik best wel nep eruit zien. Helaas, ik hoopte dat film net zo leuk zou zijn als het eerste deel. 
Ik zou het waarschijnlijk 2 sterren uit 5 geven.

Hebben jullie deze film al gezien?

Labels:

7 reacties:

Op 10 april 2015 om 08:31 , Anonymous sammie zei...

Jammer dat de film tegen viel! Vond deel 1 heel gaaf dus wil deel 2 ook nog wel zien. Ben benieuwd wat ik er van vind.

 
Op 10 april 2015 om 10:34 , Blogger Sofie H. zei...

Is de film al uit?! Ik wil de film ook nog zien dus ben heel benieuwd!

 
Op 10 april 2015 om 11:13 , Blogger Bettie zei...

Ja, al een tijdje!

 
Op 10 april 2015 om 11:18 , Blogger Bettie zei...

Ja, ik vond het ook jammer. Vooral omdat ik eerste deel wel heel erg leuk vond.

 
Op 10 april 2015 om 19:14 , Blogger Lieke Bleumink zei...

Jammer dat je hem tegen vond vallen. Ik ga er binnenkort nog heen en ik ben benieuwd of het iets is.

 
Op 10 april 2015 om 22:06 , Anonymous Bloggersnote zei...

Ik heb de film ook al gezien en ik vond de film goed, maar niet goed aan het boek gehouden; Goed gefilmd, maar slecht verfilmd.

 
Op 10 april 2015 om 22:34 , Blogger Jennifer M zei...

Ik heb de film ook gezien en ik vond hem juist geweldig, vooral de simulatie was erg goed gemaakt! Daarbij sprong ik telkens bijna uit mijn bioscoop stoel hahaha!

 

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage