<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: Half up half down knot

zondag 12 april 2015

Half up half down knot


Vorige week konden jullie een outfit van mij vinden en daarbij droeg ik ook de 'half up and half down knot'.
Dit is waarschijnlijk de eerste trend die ik volg en ik dacht waarom doe ik er geen inspiratiepost over?  Dus voilá!






Eigenlijk is het een heel simpel kapsel. Alleen de bovenste laag haren pak je en maak je een knot van op je hoofd. De rest van je haar laat je loshangen. Dit is ideaal voor mensen met lang haar overigens, want ik heb zelf nu geen last meer van haren die in mijn gezicht hangen. En vooral nu het mooier en warmer weer is, is dit een perfect kapsel.

Bron


Bron


Bron

Wat vind jij van dit kapsel?

Labels:

7 reacties:

Op 12 april 2015 om 13:28 , Anonymous Hillene zei...

Ik vind die ook een leuke trend, staat echt mooi! Leuke inspiratie heb je erbij gezocht!

 
Op 12 april 2015 om 13:51 , Anonymous Iris | Todayslipstick zei...

Ik vind het erg leuk en lekker makkelijk!
Liefs, Iris

 
Op 12 april 2015 om 21:01 , OpenID liefsdaphne zei...

Met deze trend doe ik lekker mee!

 
Op 13 april 2015 om 16:53 , Blogger Bettie zei...

Dank je wel! :)

 
Op 13 april 2015 om 16:54 , Blogger Bettie zei...

Top, haha! Is ook gewoon een lekker makkelijk kapsel.

 
Op 14 april 2015 om 11:37 , Blogger Meticulous Blog zei...

Vind dit zo'n leuk kapsel, ik heb zelf vaak dat m'n haar zo irritant in m'n gezicht hang maar ook geen zin heb in een staart haha

 
Op 14 april 2015 om 16:11 , Blogger Bettie zei...

Precies! Dan is zo'n knotje dus ideaal.

 

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage