<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: Action tattoo

zaterdag 18 april 2015

Action tattoo

Ik ben al een tijdje op zoek naar leuke nep tattoo's, want ik weet niet of ik een echte aandurf. Straks krijg ik spijt van de tattoo's en dan zit je met je tattoo die niet gemakkelijk weggaat.
Laatst kon ik ze bij de Primark niet vinden, terwijl ik weet dat de Primark ze wel heeft. Alleen toen was ik even mijn wekelijkse rondje op de Action site aan het doen. Ik vind het altijd leuk om even te neuzen of er nog wat nieuws is. En toen zag ik dit.


Ik vond namelijk drie verschillende setjes van nep tattoo's en ze zijn slechts 0,99 euro per stuk. Ik ben hier zeker benieuwd naar en ik ga zeker het uitproberen. Ze zijn verkrijgbaar in goud en in zilver, dus dat vind ik wel fijn. Ik vind goud namelijk niet altijd even mooi.
Dit setje vind ik wat minder leuk en zou deze niet snel gaan kopen.

Deze ziet er wel leuk uit en ik ga hier zeker naar kijken in de Action. Hopelijk is het goede kwaliteit.


Deze vind ik ook heel erg leuk om je pols of enkel heen.

Zou jij deze tattoo's van de Action proberen?

Labels: , , , ,

11 reacties:

Op 18 april 2015 om 10:45 , OpenID whaleinprogress zei...

Sowieso die twee driehoekjes in elkaar, zo stoer!

 
Op 18 april 2015 om 16:13 , Blogger Liesbeth Blankespoor zei...

Ik vind het er meestal wel leuk uitzien maar ik denk dat het niks is voor mij haha. Anders zou ik het tweede setje halen. Die zien er wel tof uit! :D

xo Liesbeth

 
Op 18 april 2015 om 16:45 , Blogger Bettie zei...

Ja, die vind ik ook heel erg mooi.

 
Op 18 april 2015 om 17:27 , Blogger Diolifestyle zei...

Ik vind het er altijd leuk uit zien! <3

 
Op 18 april 2015 om 19:29 , Blogger Rebecca zei...

Ik zag ze inderdaad ook liggen, maar heb ze niet gehaald. ben toch wel erg benieuwd ernaar!

 
Op 19 april 2015 om 07:59 , Blogger robin sue zei...

haha leuk! voor de zomer vooral :d

 
Op 19 april 2015 om 17:41 , Anonymous Roos zei...

Super leuk, ik ben ook echt al heel lang hiernaar opzoek! Dat wordt even een bezoekje brengen aan de Action.

 
Op 19 april 2015 om 19:33 , Blogger Saskia | Former Parades zei...

Ohh ik vind dit er altijd zo leuk uitzien! Perfect voor de zomer :D

♥♥♥ Saskia

 
Op 19 april 2015 om 21:12 , Blogger Jouvence zei...

wat ontzettend leuk.! ♥ ik hoop dat ze ze nog verkopen, want dan ga ik van de week even langs xx

 
Op 19 april 2015 om 21:32 , Blogger L'armoire d'Amélie zei...

Ik vind zulke plaktattoos wel leuk, maar vaak vind ik ze toch erg prijzig. Dat deze maar 99 cent kosten is zeker een reden om ze eens te proberen :D

 
Op 20 april 2015 om 17:35 , Blogger Flowers and syringes zei...

Hmm ik heb ze niet zien liggen vandaag.. Vind het 2e pakje wel leuk :-D

 

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage