<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: 100 Happy days #6

zaterdag 11 april 2015

100 Happy days #6


Vandaag weer een update. Het is namelijk alweer zaterdag. De tijd vliegt.
Ik laat zoals gebruikelijk mijn geluksmomentjes zien van de afgelopen week. Laat hieronder in de comments weten wat jouw geluksmomentjes waren afgelopen week.

zaterdag 4 april
Mason jars gevonden in de Action hier. Ik was er al een tijdje naar op zoek.

Zondag 5 april
Heerlijk paaslunch gehad

Mijn paaslunch. Hoe hoe lief het broodje is!


Maandag 6 april
Met mijn lieve kat Kiwi heerlijk middagje lui gedaan en op bedje gelegen met leuke filmpjes aan.

Ook Kiwi was moe van het paasweekend.


Dinsdag 7 april
Heerlijk avondeten gehad. Lekker eten maakt mij blij


Woensdag 8 april
Fc Groningen door naar de finale van de KNVB beker! Hoera!!!
Ook nog heerlijk voedsel gehaald bij ah to go. Ik moest nog tien minuutjes wachten. En samen met mijn kat Kiwi vierde ik de overwinning. Of hij nou ook zo blij was?

Kiwi besloot iets te dicht bij de lens te komen.


Donderdag 9 april
Leuke gesprekken op de whatsapp, waardoor ik helemaal stuk ging.

Mijn outfit op vrijdag
Vrijdag 10 april
Ik voelde mij top door mijn outfit. Een stukje
zelfverzekerder.  Ik nam ook maar even een middagje vrij. Ik had zin om van de zon te gaan genieten. Ik ben eerst de stad ingegaan en bij de Hema kreeg ik een super lief complimentje van de kassa medewerker. Ze vond mijn shirt heel tof! Zulke complimentjes kunnen mijn dag echt maken. Ook was er een kunstenaar bezig in de herestraat in Groningen.


Kunstenaar in Groningen. WAUW!












Labels:

2 reacties:

Op 11 april 2015 om 15:28 , Anonymous Anoniem zei...

Hoi! Ik kwam per toeval op jouw blog uit en ben eens rond gaan neuzen. Ziet er netjes uit hoor! Ik weet niet of je ze horen wilt, maar ik heb nog een tip voor je: maak langere zinnen. Je gebruikt nu steeds korte zinnen die goed samengevoegd kunnen worden. Leest dan veel fijner, vind ik zelf. Nu stoort het een beetje. Verder vooral zo doorgaan! Succes met je blog.

 
Op 11 april 2015 om 15:53 , Blogger Bettie zei...

Hey! Tuurlijk is feedback altijd van hartelijk welkom, want ik blog ook vooral om steeds beter te worden in het schrijven. Ik zal eens kritischer naar mijn zinnen kijken. Dank je wel! :)

 

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage